موزه‌ای جدید برای لندنی جدید؛


  

موزه‌ای جدید برای لندنی جدید؛ موزه ویکتور وایند به چیزهای عجیب و غریب و هنرهای زیبا و تاریخ طبیعی اختصاص داده شده است.
 
ویکتور وایند (Viktor Wynd) فروشگاه کوچک وحشت خود را در سال 2009 راه اندازی کرد. این فروشگاه یا موزه شامل شگفتی‌های نادر و بی‌بها از جهان طبیعی و علمی، از استخوان دودو و آینه طبی تا اسباب‌بازی‌های مک دونالد، از بچه گربه دو سر تا مرجان زنده می‌باشد‌.

این مکان چیزی در نیمه راه میان تئاتر و مجسمه‌سازی، مغازه و موزه، اینستالیشن و گالری هنری می‌باشد، مانند موسس آن، که هم  پرفورمنس و هم اینستالیشن کار می‌کند. فروشگاه، تنها یکی از فعالیت‌های اجتماعی قابل توجه از وایند بوده است. " The Last Tuesday Society" سازمانی است که در حال حاضر دارای 18000 عضو می‌باشد و هرساله بیش از 13000 بلیت برای "ضیافتی واقعی از تجربه و تولیدات" به فروش می‌رساند و‌ بیش از 3000 بازدید کننده در روز به وب‌سایت او مراجعه می‌کنند.
در حال حاضر این فروشگاه به "موزه کنجکاوی، هنرهای زیبا و تاریخ طبیعی ویکتور وایند" تغییر نام داده است. خود وایند یادآوری می‌کند که این موزه "یک آینه رو به جهان با معجزات و زیبایی است که هر گونه تلاش در طبقه‌بندی محکوم به شکست است." این موزه با ارائه آثار خود، اجازه خواهد داد تا بازدید کنندگان عمیق‌تر‌ و کنجکاوانه‌تر به جهان نگاه کنند.

موزه او به دو بخش تقسیم خواهد شد: گالری بالا؛ با ارائه دو نمایشگاه هنری در سال، و گالری زیرزمین؛ نمایش دائمی موزه از مجموعه جواهرات و عتیقه و موارد سفارشی.
او برای مراسم افتتاحیه، تعدادی از هنرمندان با رزومه قوی و هنرمندان معاصر که به طور کامل ناشناخته می‌باشند را دعوت کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.