خطاب به فاشسیت


خطاب به فاشسیت
چرا ترک خر شد ?!!!!
بعد از به توپ بستن مجلس توسط محمد علی شاه تبریزیها شورش کردند و بر علیه استبداد و شاه مستکبر قیام کردند.شهر توسط شاه و استعمار انگلیس محاصره شد ۶ماه تمام شهر در محاصره بود.قحطی و کمبود غذا بیداد کرد.اما مردم تسلیم نشدند .پیغام مردم شهر به محاصره کنندگان این بود. غذا تمام شده عیب ندارد یونجه میخوریم.یونجه هم تمام شود برگ درخت میخوریم ولی تسلیم نمیشویم.همه جا پیچید ترکها خر شده اند کاه و یونجه می خورند.
حالا تو بگو قومی که به خاطر شرف و عزت کشورش یونجه میخورد خر است یا تویی که به این همه دلاوری میگویی خر.بله خر کسی است که به زنان و مردان قهرمان کشورم میگویند خر.

آذربایجان: خاک ما مبدأ پرواز پهپاد ساقط‌ شده در ایران نبود...

آذربایجان: خاک ما مبدأ پرواز پهپاد ساقط‌ شده در ایران نبود...

با توجه به گفت و شنود های چند روز اخیر مبنی بر اینکه پهپاد سرنگون شده در خاک ایران از چه مسیری و به چه ترتیب وارد میهنمان گردیده،دراین بین دو کشور عربستان و جمهوری آذربایجان بیش از پیش مد نظر قرار گرفته اند.در همین راستا سردار مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران، روز چهارشنبه در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس عنوان کردند: "پهپاد از یکی از کشورهای منطقه شمال جمهوری اسلامی ایران که در گذشته در منطقه سرزمینی‌ اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده به سوی ایران ارسال شده است."... با توجه به ارتباطات نزدیک دولت باکو با رژیم اسرائیل در طی چند سال اخیر این اظهار نظر سردار جزایری ظن بیشتر را به سمت کفه جمهوری آذربایجان سنگین تر نمود.طبیعی است که مقامات دولتی باکو به جهت تلطیف نمودن فضای دیپلماتیک و ترس از واکنش احتمالی ایران سریعا واکنش نشان داده و خود را مبرا ازین قائله دانسته اند. به هر روی اگر این رویداد صحت داشته باشد می بایست اقداماتی عاجل جهت توجیه مقامات این جمهوری صورت پذیرد تا دیگرباره شاهد چنین گستاخی نباشیم....

خطاب به رییس جمهور جعلی آذربایجان:
بابات میدونست مرد نیستی وگرنه اسمتو الهام نمیذاشت ترسوی بزدل...

مرد بودی مرد...

مرد بودی مرد...