هنرمند هنرمند ژاپنی نزدیک به هفت ساعت برای نقاشی بر روی بدن کار می‌کند،


  

هنرمند ژاپنی نزدیک به هفت ساعت برای نقاشی بر روی بدن کار می‌کند، و می‌گوید که دوام این هنر کوتاه مدت است.
 
معده یک مرد، یک تکه از پوست لایه برداری شده و چشم درون دست از آثار ارائه شده توسط یک هنرمند ژاپنی بر روی بدن می‌باشند. "هیراکو چو" (Hikaru Cho) یک چشم بر روی دست مدلی و یک گوش بر روی دست مدل دیگر نقاشی می‌کند و می‌گوید که "دوام این هنر کوتاه مدت است اما باعث می‌شود تا راه جدیدی برای دیدن قالب انسان شکل گیرد."

چو، متولد توکیو است؛ او در حالی که مشغول نقاشی کردن یک دریچه بر روی یک سر اصلاح شده می‌باشد می‌گوید "به محض پایان یافتن کار من، عمل خشک شدن صورت می‌گیرد" پشت میله‌های این نقاشی، فردی را نشان می‌دهد که برای فرار تلاش می‌کند. واقع‌گرایی شدید نقاشی، بخشی از امتیازهای هفته طراحان توکیو است.

چو، 21 ساله، توسط پدر و مادر چینی خود در ژاپن به دنیا آمد و در سال 2012 هنگاهی که وارد دانشگاه هنر موساشینو شد، وارد عرصه و صحنه هنری توکیو شد. او گفت: "من از یک توهم در سه بعد فکر می‌کنم؛ من از یک عنصر حقه برای نشان دادن مسئله‌ای استفاده می‌کنم، همان‌طور که نقاشی بیانگر اتفاقی در حال رخ دادن است، چیزی عمیق‌تر نیز در حال ظهور می‌باشد."
او اضافه کرد "این نقاشی سر، به همان اندازه که به عنوان یک عکس عملکرد دارد، نشان می‌دهد که یک فرد با افکار خود زندانی است. این چیزی است که در زندگی واقعی کاملا غیر ممکن است. من می‌خواهم بینندگان هنر من، از خود سوال کنند که معمولا فکر می‌کنند چه چیز طبیعی است؟"
کار او، که می‌تواند تا هفت ساعت نیز طول بکشد، قبلا شامل یک زیپ بزرگ بر پشت یک فرد بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.