هزاران نفر برای دیدن مبلغ اسپانیایی مربوط به قرن ۱۶ در گوا جمع شدند.


  

هزاران نفر برای دیدن مبلغ اسپانیایی مربوط به قرن ۱۶ در گوا جمع شدند.
 
هزاران نفر از زائران کاتولیک روز شنبه در کشور ساحلی هند برای دیدن بقایای به جای مانده از یک مبلغ اسپانیایی قر ن 16 به گوا رفتند. این اثر در نمایشگاهی که هر ده سال یک بار برگزار می‌شود، قرار گرفته است. فدائیان از سراسر جهان در ستایش سنت فرانسیس خاویر، که برای نمایش قرار گرفته، بیش از یک کیلومتر صف بستند. این نمایشگاه تا چهارم ژانویه در مستعمره سابق پرتغال برگزار می‌شود.

پس از اجرای مراسم به رهبری اسقف اعظم هند، بقایا از کلیسای "BOM عیسی" در شهر تاریخی قدیمی گوا، جایی که به طور دائم آنجا قرار دارد، گرفته شده و به نزدیکی "کلیسای جامع سه" برده شده است. هزاران نفر در میان تدابیر شدید امنیتی، برای بوسه زدن بر بقایای مبلغ اسپانیایی در صف منتظر شده بودند.
گردشگری 25 ساله به نام "ماریا" (Maria Stoikava) از روسیه گفت "من احساس آرامش و شادی می‌کنم". روز جشن اصلی سنت فرانسیس خاویر در تاریخ 3 دسامبر است، و انتظار می‌رود تا آن زمان تعداد بازدید کنندگان به اوج برسد. این مراسم در زبان‌های مختلف اروپایی و هندی ترتیب داده شده است.

پدر آلفرد واز، برگزار کننده نمایشگاه گفت "با توجه به اسپانیا بودن محل تولد سنت فرانسیس خاویر، مراسم ویژه‌ای به زبان اسپانیایی نیز در تاریخ 3 دسامبر برنامه ریزی شده است." سازمان دهندگان می‌گویند که انتظارمی‌رود بیش از پنج میلیون نفر در طول این ماه، از کشورهای اروپایی و آسیای جنوبی از این مراسم بازدید کنند."فرانسیس آنتااو" (Francis Antao)، زائر هندی از دولت جنوب کرالا گفت "در روزهای آینده شما زائران مسافر بسیاری را برای بازدید از این نمایشگاه در اینجا خواهید دید." پدر واز گفت که مراسم آن گونه ترتیب داده شده که اطمینان حاصل شود که زائران اصلا در طی مراسم احساس عجله نکنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.